امروز : شنبه / 29 اردیبهشت / 1403 / ساعت 8:49
امروز : شنبه / 29 اردیبهشت / 1403 / ساعت 8:49

رونمایی از محصول جدید:کمپرسور بادتایر-برندIM

به کمک کمپرسور باد تایر -DC   برند IM می‌توان در هر کجا که مشاهده کردید باد لاستیک خودروی‌تان کم شده ،تنها با استفاده از انرژی الکتریکی خودرو خود، لاستیک را باد کرد. این کمپرسور با توجه به‌اندازه‌ی کوچکی که دارد و وزن کم به‌راحتی در گوشه‌ای از صندوق‌عقب خودروی شما جای می‌گیرد و این امکان را به شما می‌دهد تا در مواقع استفاده به‌راحتی و بدون هیچ سختی بتوان از آن استفاده نمایید. با این کمپرسور باد فندکی ماشین می توانید هر نوع وسایل مختلف نقلیه از قبیل ماشین های سواری،اتومبیل های جمع وجور یا متوسط ،SUV,ATV را به سرعت باد کنید ویا برای کارهایی نظیر بادکردن توپ، موتور سیکلت ،تشک بادی و … بهره برد.

کمپرسور باد تایر -DC   برند IM می‌تواند تایر سایز 195/55/R15 تا 20 لیتر در متر مکعب واز0 PSI-35 PSI را در 7 دقیقه باد کند.

از این دستگاه با کمک کابل مخصوص اتصال به درگاه فندکی خودرو و شلنگ 55 سانتی‌متری می‌توان استفاده کرد. همچنین همراه این محصول سه عدد سوزن مخصوص توپ و لاستیک هم ارائه می‌شود.

این محصول به محض رسیدن به مقدار باد مورد نظر،بصورت اتوماتیک قطع می شود(مطمئن شوید که مقدار باد تنظیم شده بالاتراز مقدار باد تایر اتومبیل تان باشد)

کمپرسور DC با بدنه پلاستیکی و قدرت واقعی حداکثر فشار 150PSI بوده و قادر است در عرض چند دقیقه لاستیک ماشین های سواری را بطور کامل باد کند . با تایر های تیوبلس وقتی با پنچری مواجه شدید حتما با این دستگاه لاستیک را باد کنید و تا دهها و یا صدها کیلومتر بدون نگرانی ،تا رسیدن به آپاراتی برانید .

از قابلیت های کمپرسور باد تایر -DC   برند IM می توان نمایش فشار هوا به واحدهای بار، پی اس آی ،کیلوگرم و کیلو پاسکال را نام برد؛ همچنین این دستگاه دارای نمایشگر دیجیتال، قابلیت تنظیم فشار باد خروجی از دستگاه و یک عدد لامپ LED جهت استفاده از دستگاه به‌عنوان چراغ قوه را دارد. کابل فندکی این کمپرسور 3 متر و ولتاژ ورودی این محصول 12 ولت و حداکثر8 آمپر است و از این لحاظ کاملاً متناسب با برق خروجی باتری خودرو طراحی‌شده است.

دلیل بازگشت وجه